hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > فیلم و عکس سقوط سرویس دانش آموزان یکی از روستاهای ارومیه

فیلم و عکس سقوط سرویس دانش آموزان یکی از روستاهای ارومیه

صبح امروز خودروی پراید که به عنوان سرویس مدرسه برای جا به جایی دانش آموزان روستایی در ارومیه مورد استفاده قرار می گرفت از پل روستای فیروزیان سقوط کرد و همه سرنشینان آن مجروح شدند. حال ۳ تن از مجروحان وخیم اعلام شده است.
صبح امروز خودروی پراید که به عنوان سرویس مدرسه برای جا به جایی دانش آموزان روستایی در ارومیه مورد استفاده قرار می گرفت از پل روستای فیروزیان سقوط کرد و همه سرنشینان آن مجروح شدند. حال ۳ تن از مجروحان وخیم اعلام شده است.
ارومیه کلوب نوشت:سرویس دانش آموزی صبح امروز با ۶ دانش آموز از روستای فیروزیان به سمت روستای گنبد در حرکت بود که به دلیل روبرو شدن با خودرویی دیگر در جاده باریک از مسیر منحرف و از روی پل سقوط کرد. از ۶ دانش آموز سرنشین این سرویس مدرسه، پنج نفر پسر و یک نفر دختر هستند که دو نفر در پایه هشتم و چهار نفر در پایه هفتم تحصیل می کنند.

همچنین مهر نوشت: سرویس مدرسه دانش آموزان روستای بخش صومای برادوست ارومیه امروز یکشنبه از پل روستای فیروزیان موجب جراحت سه دانش آموز شد.
بخشدار انزل ارومیه در این خصوص گفت: سرویس مدرسه امروز صبح از جاده منحرف و از روی پل سقوط کرده است که نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شدند.
نریمانی ادامه داد: معاینات و کمک های اولیه در همان محل انجام شد،سه نفر از دانش آموزان برای ادامه مداوا به بیمارستان امام خمینی اعزام شدند که خوشبختانه نگرانی خاصی نیست و در حد شکستگی دست جراحت دارند.
بخشدار انزل اضافه کرد: سایر دانش آموزان نیز با وجود اینکه جراحتی نداشتند اما برای حصول اطمینان سلامتی شان به بیمارستان اعزام کردیم.
فیلم و عکس سقوط سرویس دانش‌آموزان ارومیه از پلرئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نیز در این زمینه گفت:حوالی ساعت هشت صبح امروز یک دستگاه سواری پراید با پنج دانش آموز که به عنوان سرویس مدرسه از آن استفاده می شد در حال حرکت در مسیر بود که در کیلومتر ۶۰ محور ارومیه ـ خوی در محدوده روستای فیروزیان از روی پلی به ارتفاع بیش از یک متر به پایین سقوط کرد.
وی با بیان اینکه در پی این حادثه خودرو به روی پهلو واژگون شده است گفت: بلافاصله عوامل امدادی و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شده و پنج مصدوم این حادثه را خارج کردند که سه دانش آموز به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده و دو دانش آموز نیز در محل خدمات درمانی را دریافت کردند.
رحمانی با بیان اینکه این دانش‌آموزان حدود ۱۰ سال سن داشتند اظهار کرد: راننده پراید بیش از ظرفیت مجاز خودرو اقدام به سوار کردن دانش آموزان کرده بود که این یک تخلف است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهار کرد: بررسی کارشناسان پلیس نشان داد که تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه شده است.

فیلم و عکس سقوط سرویس دانش‌آموزان ارومیه از پل
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد